Skargi i wnioski
Skargi i wnioski w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kraśniku można zgłaszać:
- bezpośrednio do Dyrekcji Szpitala – budynek Administracji (I piętro, pok.101, tel. 81 825 13 40), wtorek, w godz. 10.00 - 15.00; 
- do bezpośredniego przełożonego osoby udzielającej świadczeń zdrowotnych lub ordynatora/kierownika danej komórki organizacyjnej, 
- do Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta – od poniedziałku do piątku, w godz. 7.25-15.00, tel. 81 825 13 78 lub całodobowo za pośrednictwem poczty elektronicznej – hchomicka@spzoz.krasnik.pl . - Skargi i wnioski w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kraśniku można składać:
- ustnie 
- pisemnie na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku, ul. Fryderyka Chopina 13, 23-200 Kraśnik, 
- za pośrednictwem poczty elektronicznej : poczta@spzoz.krasnik.pl 
- faksem: 81 884 32 09 - Zasady rozpatrywania skarg i wniosków:
- skargi i wnioski rozpatruje Dyrektor Zakładu lub osoba przez niego upoważniona, 
- skargi i wnioski rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca od daty wpływu, 
- skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz danych do kontaktu zwrotnego nie będą rozpatrywane, 
- skargi i wnioski mogą być składane w imieniu własnym wnoszącego lub przez osobę przez niego upoważnioną. 

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13,
01-231 Warszawa
Bezpłatna infolinia: 800 190 590




